Pages

Wednesday 13 January 2016

مزاح پارے


سنو میرا خط ملتے ھی اپنے گھوڑے کی پیٹھ پر سوار سپر مین کے سہارے کا انتظار چھوڑ کر ائیر بلیو کی فرسٹ ایولیبل فلائٹ پکڑ کے گوجر خان پہنچو....میں نے سنا ھے ہڑتالوں کی بدولت ایئر بلیو کی ٹکٹس ممہنگی بک رہی ہیں بھئ خاقان عباسی ہے کچھ بھی کرے۔....
ھاں تو میں کہہ رھی تھی فورا پہنچو....وجوھات کے ضمن میں یہ بتانا پسند کروں گی کہ پیچھے تواڈی نکی پین نے آخر چکی اے....سارا دن ترکی ڈرامے دیکھتی اور اماں کو میرے خلاف پٹیاں پڑھاتی رھتی ھے....تمھاری اماں بھی تارتاریوں کی نسل سے لگتی ھیں مجھ معصوم پر ھمہ وقت گھیرا تنگ کیے رکھتی....
تم نے کتنے سھانے خواب دکھائے تھے مجھے راج کرانے کے....راج میں کٹہ تے سوا کرنا سی۔۔ الٹا کام کر کر کے میرے ھاتھوں پیروں کا بیڑا غرق ھو گیا ھے....سارے میرے نیل کلرز پڑے پڑے خراب ھو رھے مجھے لگانے کی فرصت نہیں ہے
مسکارا تک واٹر پروف نہیں ھے میرے پاس ۔۔جب بھی لگاؤں پیاز کٹوا کے دل کے ارمانوں کے ساتھ آنسوؤں میں ڈلواتی ھیں تمھاری اماں....اوپر سے تمھاری فسادی بہن ۔۔میں کہتی ھوں فورا پہنچو اور شادی کرو، اسکی.....اور ھاں جس طرح کے کنگن أس کیلئے لاؤ....
میرے ویسے مت لانا....مجھے ویسے بھی نازک زیورات پسند ھیں ان کی طرح کی ویڑیوں والی جیولری نھیں پہنتی میں
بحرحال میں تمھیں آخری دفعہ بتا رھی ھوں اس مہینے کے اندر اندر تم بہیں پہنچے تو میں چلی جاؤں گی امی کی طرف....
اور یہ تو بتاؤ ذرا....میرے کہنے کے باوجود تم نے ابھی تک اپنی پھوپھی کی بیٹی کو بلاک کیوں نھیں کیا فیس بک سے ....اور کل کس خوشی میں تم انسٹا گرام پہ اس کی فوٹو پی لوکنگ فیب کا کامنٹ کر رھے تھے....لچھو باندری جیئ ھے وے اوتوں جیڑا ھئیر ڈائی لایا سو۔۔ نکما.....
پوز اینج کردی اے جیویں سلمی ھایئک اے....سٹیٹس ویکھا سی اودا....مسنگ سم ون.....یاد رکھنا اے سم ون..سم ون ای رھنا چاھیے دا اے.....
آتے ھوئے میرے لیے آئی فون سیکس پلس لے آنا....اس فون سے دل چڑھ گیا میرا....
ویسے ٹیوئٹر پر فوٹو میں تو ٹھیک ھی لگ رہےتھے تم....پھر بھی اپنا حال واٹس ایپ پر بتا دینا....
تمھاری بہت سی، نہ ھو سکنے والی، کچھ لگتیوں کے سینوں پر مونگ دلنے والی ....تمھاری بہن کے ھاتھوں تنگ
سحرش

No comments:

Post a Comment