Pages

Wednesday 13 January 2016

مزاح پارے


مجھے امید ہی نہیں، یقین ھے تم ٹھیک ھو بالکل۔ اس لیے نہیں کے،فوٹو میں ٹھیک لگ رھے تھے-بلکہ اس لیے کہ تم نے پچھلے خط کا جواب بھی حسب معمول تاخیر سے دیا تھا

...میں کھنی آں آپ ای سدھر جاؤ تسی تے بھتر اے مینوں نان وائیلنٹ ای رھن دیو......
سو ونٹرز بیگین ھمممم....
ان کرسمس کی چھٹیوں میں تو آؤ گے نا کہ تب بھی وھاں سانتا کلاز کا کاسٹیوم پہنے گفٹس بانٹنےھیں تم نے....
ویسے تم بھی اپنی نوعیت کے واحد سانتا کلاز ھوگے جس نے معصوموں کی بجائے۔۔ پھپے کٹنیوں میں بانٹنے گفٹ...میں قسمے بڑے شدید غصے اچ آں او جیڑی بلونڈ ڈائی والی ڈایریا وائٹ اے اونے میری کو پنجابی اچ گالیاں کھانیاں نے....ایڈے کادی ھمسائیگی اے جیڑی او تواڈے لان ایچوں ای نھیں باھر نکلدی....وڈی ایلیسیا تے ویکھو....
ایلیسیا سے یاد آیا....سنو! جان سنوو مر گیا.....ھاااا کیا رچ ڈائیلاگ بول کے مرا ھے...
یو نو جان سنو! یو نو نتھنگ..
YOU know Jhon Snow YOU know nothing...
خیر یو نو نتھنگ سے یاد آیا تمھاری بہن کا فیانسی زیاده نھیں ھیرو بنتا___ سمجھتی تو تمھاری بہن بھی خود کو ھیروئن ھی ھے کل میرےساتھ مارکیٹ گئی تھی کہتی تھی۔۔ اکیلی نھیں جا سکتی "انھوں" نے منع کیا ھے....کہتی۔۔ گانا واٹس ایپ کیا انھوں نے مجھے
اکیلی نا بازار جایا میری جاں زمانہ ٹھیک نہیں.
دل تے میرا کیتا کھواں تے جان کیڑا پیدل عمره کر کے آئی اے او وی نھیں ٹھیک کر درست لے گی....پر عادت نھیں ھے مجھے منہ پر بات مارنے کی.....
ورنہ تمھاری بھن جیسی فسادی طبیعت ھے میری...انے تے ھن تو ای اپنے فیانسی نو مٹھی. اچ کر لیا اے...ریسپیشن ڈریس وی اگلی اپنی پسند دا خریدن لگی اے....تے جیڑی میری بری بنائی سی تسی....کسے نه کم دی کوجی.....میری جگه تے کوئی ھور کڑی ھوندی تے اگ لا دیندی ایڈے نکمے سوٹاں نو.....مجھ معصوم پہ کیا کیا ستم ڈھائے ھوئے تم لوگوں نے معاف نہیں کرنا الله نے نہ توانوں نہ تواڈی فسادی پہن نو.....
تمھاری اماں کہتی ھیں میں تمھیں رپورٹیں پہنچاتی ھوں.....تو او جیڑی ٹواڈی پین دے رابطے نے اپنے فیانسی نال او تے پینٹا گان دی ھاٹ لائن اے نا۔ جیڑی نہ ھوئے تے دنیا تباه ھو جائے.....وڈی ھیلری کلنٹن تے ویکھو .....
میں آخری دفعہ بتا رھی ھوں اگر کرسمس کی چھٹیوں میں نھیں آئے تو پھر اپنےاور اپنی بہن کے مستقبل کو مخدوش ھی سمجھنا.....
مینوں اینا فسادیاں دے وس پا کے آپ تواڈا یورپ آڈٹ ای نہیں پیا مکدا.....
چلتی ھوں خط ملے تو جی میل پر میں نے افسانہ بھیجا تمھیں پڑھ لینا....
اور میرے لیے ھاؤس آف کارڈز کا نیا سیزن ڈائنلوڈ کر لینا...
تمھاری بہن کی شادی کی دعا گو
سحرش

No comments:

Post a Comment