Pages

Saturday 16 January 2016

چھوٹی بہن کے نام



!بالکل  بھی نھیں عزیزی ماریہ دیا
تمھارا خط نہیں ملا جو اس بات کی علامت ھے کہ آپ اپنی "بے ادب" روش پر ھنوز قائم ہیں
جان کر خوشی ھوئی غلط ہی سہی بھر حال سٹانس تو ھے
بحرحال آپ کی پیدائش کے اس انتہائی "غیر" پر مسرت موقع پر میں کچھ لفظ آپ پر ضائع میرا مطلب ھے وارنا چاھتی ہوں
پہلی بات تو یہ ہے کہ خدا کرے میری عرض پاک پر اترے وه فصل آلو کہ جیسے اندیشہ زوال نہ ھو...یعنی کہ تم اور تمھارا آلو جانی بلیوں پر ایسے ھی پریم کہانی لیے گیت گاتے رھو گنگناتے رھو..
دوسری بات اس سال کے لیے کہ الله کرے سموسے پکوڑے کیلے بریانی زنگر شوارمے جلیبیاں اور کوک تمھارے نصیب میں ایسے لکھ دی جائیں   
جیسے سیاستدانوں کے نصیب میں بے عزتی یا پھر جیسے جیو کے نصیب میں عامر لیاقت..


تیسری دعا یہ ہے کہ تمہاری خوشیوں کی عمر بھٹوجتنی ہو۔جو ہمیشہ زندہ رہیں۔اور ان کے مخلاف بلاول جیسے ہوں۔جن کی دیکھ کر ہی ہنسی آجائے۔
اور اگلی دعا یہ کہ اس سال تمہارا تمیز والا تمہارا خانہ پاکستان کے قومی خزانے کی بجائے پٹواریوں کے ذاتی خزانے کی طرح جیسا بڑھ جائے۔



اور تمھاری کتاب "دوستی تھوڑی ہی سہی، پر کم ہوجائے
 اور آخر پر یہ کہ تمھاری برتھ ڈے کی چاکلیٹس میری کپبورڈ میں پڑی ھیں جن کو پیش کرنے کا یقیننا آپ مجھے موقع عنائت فرمائیں گی..
 اورمیری چاکلیٹس پر نظر رکھنا چھوڑ دو 
خوش رھو ایسے بہت سوں کہ سینوں پر مونگ دلتی رھو....اور ھاں اب چونکہ شناختی کارڈ کی عمر کو پہنچی ھو  اورخیر سے یونیورسٹی سدھار گئی ھو تو سنو!ڈائریکٹ بدتمیزیاں کم کردو...کچھ لوگوں کے جواب میں پریکٹیکل تھپڑ مارنا سیکھو...اور ہرکسی کو اس قابل بھی مت سمجھو کہ جواب دو...
کبھی کبھی اگنور کے چابک سے بھی ہانکا کرو ،غیر ضروری عناصر کو۔۔
کرکٹ  اورٹینس کھیلتی رھو سیلفیاں بنایا کرو..بیچ بیچ میں پڑھ بھی لیا کرو
تمھاری بلکہ سب کی پیاری 
آنا

No comments:

Post a Comment