Pages

Saturday 30 July 2016

کیا نام دوں


میں پینٹر ہوتی تو تمہارا سکیچ بناتی.

چارکول کی پینسل سے گہرا سنجیدہ سکیچ.
جس کے تاثر کسی ہیرو سے ہوتے.
محبت،عزم کے خلوص کے تاثر
جو کاغذ سے باہر دیکھتا ہوا سا ملتا.
رنگوں کو چھوتی میں اور تخیل،
سپرد قرطاس کر دیتی 
تمہیں تصویر کر دیتی.
میوزیشن ہوتی تو
تمہارے نام کی دھن کا_
"ڈنکا چہار عالم بجا کرتا 
وائلن اٹھاتی میں
تمہیں زنجیر کر لیتی.
سیاح ہوتی کوئی
تو کسی ان دیکھے صحرا کو تمہارے 
نام پر رکھتی
کسی ان چھوئے جزیرے پر تمہارا عکس میں بنتی
میں سفر نامہ کوئی لکھتی
تمہیں تحریر کر دیتی.
شاعر ہی اگر ہوتی
تمہارے نام پر نظمیں
عکس پر غزلیں 
رُح پر کافی
خیال پر مصرعے.
میں دیوان لکھتی اور
تمہیں تحریر کر لیتی
میں قلم سے تم کو زنجیر کر لیتی.
افسوس___ میں نہ پینٹر
نہ میوزک ہی پیشہ میرا
سیاحی سے دوور
اور نہ شاعری ہی شعبہ میرا.
احساس لکھتی ہوں لفظوں کی مانند
حرف ٹوٹل اثاثہ میرا.
جن میں سوچا تمہیں 
جن سے سمجھا تمہیں.
لفظ لکھتی ہوں
دوست،بس یہ کہتی ہوں
سحرش

No comments:

Post a Comment