Pages

Tuesday 8 November 2016

شکایت_نامہ


سوچتی ہوں کیا مجھے واقعی شکایت نہیں کیا.ایسا نہیں ہے مجھے شکایت نہیں.پر جان من شکایت تب کروں جب تم شکایت سننے پر آمادہ ہو.تم تو یہ طے کر چکے ہو کہ تم صحیح اور کل عالم غلط ہے.درحقیقت تم صحیح ہونے کے زعم میں مبتلا ہو.تمہیں یہ بھی لگتا ہے کہ تمہارے سوا سب جھوٹے منافق ہیں.

سنو ایسا نہیں ہوتا..اکثر لوگوں کی مجبوریاں ہوتی ہیں جو وہ چاہ کر بھی اظہارِ تمنا نہیں کر پاتے.اور مجبوریاں نہ بھی ہوں تو بھی ہم آپ کون ہیں بھلا ان پر اپنی مرضی تھوپنے والے انہیں یہ بتانے کہ ہمارے طے کیے ہوئے معیارات پر پورا اترو تو تمہیں "مومن" مانیں.
سنو ایسا نہیں کرتے یہ دنیا ہے جان من میرا تمہارا خواب نہیں جہاں ہر شئے ہماری مرضی کے مطابق ہو...سو لوگوں کو قبول کرنا اور خوبیوں خامیوں سمیت قبول کرنا سیکھ لو تا کہ شکایتیں کم کم ہوں مجھے تمہیں ہم سب کو.

No comments:

Post a Comment