Pages

Wednesday 20 March 2019

یادوں کی برات۔




جوش ملیح آبادی
اگر فیس بکی نرگسیت سے اکتا چکے ہیں میں میرا مجھے سے دل اوب گیا ہے تو خوشخبری ہے کہ مجسم نرگسیت کتابی شکل میں دستیاب ہے یہ یادوں کی برات کے نام سے کسی ںھی بک سٹور سے نام لے کر طلب کی جاسکتی ہے۔
کتاب بچون کی پہنچ سے دور رکھیں طبیعت ہلکی سی بھی خراب ہو تو توبہ استغفار کریں سکنجبین بنا کر پیئں سٹاربریز کھائیں۔۔تاکہ نشہ ہرن ہوسکے۔
نشہ سے یاد آیا ہر طرح کے "پانی" کی معلومات کے لیے یادوں کی برات کو کتابچہ کے طور پر ریفر کیا جاتا ہے۔
زبان و بیاں کا لطف لینا چاہتے ہیں پرانی تہذیب میں جھانکنا چاہتے ہوں۔نوابی شوق جاننے کا شوق ہوں عشق کہ آہ لگ جائے یا کسی کی واہ کتاب پڑھ سکتے ہیں۔شاعری سے بالا خانوں کے بیان تک تو چلیں بات سمجھ آتی ہے۔
لیکن جب کالج کے لونڈوں کی مانند کل عالم کی حسیناؤں کو پلو سے باندھ لینے کی حسرت ناتمام بصورت تحریر سامنے آتی ہے تو آپ انگشت بدنداں ہی رہ سکتے ہیں۔ ایسی صورت میں اپنی انگلی چبانے سے احتراز برتئیے گا کہ چلمن سے لگے بیٹھے والی مجموعی صورت احوال میں ایسا ہو ہی جانا ممکن نہیں۔
اب کل کلاں کو آنسہ کہہ ڈالیں پیسا ٹاور مکا مار کہ ٹیڑھا کردیا تھا تو یقین تو نہ فرماویں گے نا آپ? صرف لطف اندوز ہی ہوں گے نا?
تو ایسا ہی معاملہ سمجھئے۔ کتاب سے لطف اٹھائیے اسے سچ سمجھنے کی غلطی ہرگز نہ کیجیے گا کہ انسان سپر ہیومن نہیں ہوتا ہر معاملے میں رب نے اس کی حد بندی کررکھی ہے حتی کے خواہشات کے معاملے میں بھی۔
اور یوں بھی کچھ تو شاعرانہ مبالغہ ہوتا ہی ہے نا۔
https://www.rekhta.org/133/yadon-ki-barat-josh-malihabadi-ebo133

No comments:

Post a Comment