Pages

Monday 19 June 2017

سستےدانشوروں کےنام


ویسے تو دیکھو نا جسقدر خوبصورت دن اور پیاری رات ہے آج.اور جسقدر میں نے نرم دلی خوش مزاجی انسان دوستی پائی ہے تو انہیں مد نظر رکھتے ہوئے مجھے تمہیں معاف ہی کردینا چاہیے.

لیکن پتا کیا بات ہے؟ ملزم کو معافی اسے مجرم اور مجرم کو معافی اسے گنہگار بنا دیتی ہے. اور میں تمہیں مزید گنہگار ہوتے ہوئے نہیں دیکھنا چاہتی اس لیے تمہیں کہنا چاہتی ہوں کہ آج جس جذبے لگن محنت سے تمہاری اور "دی کوہلی" کی ٹیم نے تمہیارے غرور کا سر نیچا کیا ہے ناں تو یقین کرو مجھے دلی اطیمنان تسلی سکون وغیرہ وغیرہ حاصل ہوئے ہیں.
اسکی وجہ میری تمہاری دوستانہ دشمنی ہرگز نہیں.بلکہ وہ سارے فرعونیت بھرے لہجے اور بڑے بول تھے جو تمہارے ہمنوا لہک لہک کہ گاتے تھے.
اب سنو! یہ جو لوگ اپنی طرف سے انتہائی سمجھدار بن کے اور خود پہ کل عالم کی دانش طاری کر کے کہتے ہیں نا دونوں بھائی ہیں جو بھی جیتے.
میچ ہے اسے جنگ مت بنائیں.
بی میچور.
کھیل میں جذباتیت نہیں ہونی چاہیے وطنیت نہیں ہونی چاہیے جو ٹیم اچھا کھیلے ہم تو اسے سپورٹ کرتے ہیں.
ان سب سے ایک سوال پوچھنا تھا اگر آپ کے بہن بھائی آپکی گرومنگ میں اچھا پرفارم نہ کر رہے ہوں تو باہر ان کے کسی کے ساتھ جھگڑے میں تو آپ باہر والے کو ہی سپورٹ کریں گے نا؟
اچھا چلیں چھوڑیں یہ میرے سے پاکستانی تو ہوتے ہی جذباتی بڑی جذباتی قوم ہیں جی ہم.لیکن دوسری دنیا آپ لوگوں کے ممدوح گورے تو مہذب ہیں نا جی؟ وہ جو ایشنز سیریز میں مرنے مارنے پر تل جاتے ہیں؟.
رگبی بیس بال کے میچوں میں امریکن سٹیٹس میں باقاعدہ ٹھنی رہتی ہے.
ترکی اور یونان کا فٹ بال میچ ہو تو بارڈر بند کرنا پڑ جاتا ہے.
یونان اور آسٹریا میں کئی سال میچ کے بعد کرفیو لگانا پڑتا رہا.
یہ عصبیت میری یا میرے جیسے بے وقوف پاکستانیوں کی بنائی ہوئی یا گھڑی ہوئی نہیں یہ انسان کی جبلت میں ہے.جب کبھی میری قوم کو جذباتیت کے طعنے سے فرصت مل جائے تب ابن خلدون کی عصبیت پڑھ لینا زرا سوشیالوجی پر دماغ کھلے تمہارا. تمہیں پتا ہے میکس کیا کہتا ہے اسے؟؟ دی بیسٹ بائنڈنٍگ فورس.
پر چونکہ تم سب میکس وائبر سے بڑے دانشور ہو سو یہ سستی جذباتیت ہی ہے.
لیکن سنو یہ اگر سستی جذباتیت بھی ہے نا تو بے شرمی سے کہیں زیادہ بہتر ہے.
وہی بے شرمی وہ جو ملک قوم آپ کے آرٹسٹ کھلاڑی کو نہ چھوڑے آپ اسی کو اپنی قوم پر ترجیح دیں تو تف ایسی دانش پر اور افسوس ایسے علم پر.
خیر اب چونکہ ہم جیت چکے ہیں لہذا تمہاری دانش کی ہمیں فلحال کوئی ضرورت نہیں.
اگلے میچ میں دیکھیں گے ہار گئے تو بھی روئیں گے نہی تم لوگوں کی ممدوح ٹیم کی مانند.
جیت گئے تو اسی ذوق و شوق سے تمہارے سینے پہ مونگ دلیں گے.
والسلام تم سب کی بہت پیاری
سحرش عثمان.

No comments:

Post a Comment