Pages

Wednesday 5 April 2017

What do I Feel about the most beautiful girl


اتنے دنوں سے جملے بناتی ہوں مٹاتی ہوں..سوچتی ہوں وہاں سے شروع کروں جب پچھلے سال برتھڈے سے اگلے دن سائیکل چلاتے ہوئے آپ نے بے ساختہ قہقہ لگایا تھا. یا پھر وہاں سے جب آپ اپنی برتھڈے پر سٹرینجرز انگزائٹی کا شکار ہو کے دو منٹ کے لیے منہ بسور کے کندھے سے لگی تھیں.

پر نہیں اسے چھوڑیں..آپکو پتا ہے آپ سات ارب لوگوں میں ایک واحد چھوٹے سے جگنو ہو جس سے ان دو سالوں میں ایک بار بھی محبت کا گراف نیچے نہیں گیا؟
آپ کو انکیوبیٹر میں پہلی دفعہ چھونے سے لے کر ان سطروں کے لکھنے تک آپ سے لگاؤ انسیت زیادہ ہی ہوئی ہے. آپ سے پہلے مجھے لگتا تھا انسان تھک کے محبت کرنا چھوڑ بھی دیتا ہے.پر اب یہ میرے ایمان کا حصہ ہے کہ محبت تھکن کا شکار نہیں ہوتی.
پتا ہے آج کتنی بوڑھوں والی بات آئی ذہن میں؟ میں یہ لکھتے ہوئے مسکرا رہی ہوں. ذہن میں یہ آیا کہ کتنی جلدی دو سال گزر گئے ہیں نا؟ ابھی تو کچھ دیر پہلے ہی تو میں نے پہلی دفعہ گود میں اٹھایا تھا آپکو اور کچھ دیر پہلے ہی تو گھر میں آنے والے ہر مہمان کو بتایا تھا کہ نہیں ایکچوئلی اس کی آنکھیں گرے کلر کی ہیں.. پر اسوقت کھولے گی نہیں رات کو کھولے گی ایک بجے کے بعد. اور لوگوں کے چہروں پر مبہم مسکراہٹ دیکھ کے چڑی تھی میں کہ بھابھی سے پوچھ لیں گرے آنکھیں ہیں ایمی کی.اور کچھ دیر پہلے ہی تو میں نے فیلنگ پھپھو لگائی تھی. اور کچھ دیر پہلے ہی تو آپ نے بیٹھنا سیکھا تھا آئی کانٹیکٹ سیکھا تھا ہاتھ پکڑنا ہلانا ملانا سیکھا تھا.تھوڑے دن پہلے کی بات ہے آپ کرالنگ کرتے ہوئے لاونج سے کچن میں آجاتی تھیں. میوزک کو رسپانس کرنا سیکھا تھا.ٹی سیٹ میں چائے بنانا سیکھی تھی.
پین میں آملیٹ بھی تو بناتی تھیں آپ.
اور آپکے سارے ٹوائز میں بجتا عجیب و غریب میوزک. آپکے بلاکس کاپاؤں میں چھبنا اور میری دھمکی ان سب کو باہر پھینک دوں گی ایمی.
خیر میں کچھ زیادہ ہی ایموشنل ہوگئی.پر کیا کروں جگنو دنیا میں نا کچھ رشتے ہوتے ہیں جنہیں آپ عقل سے دماغ سے ہینڈل نہیں کرسکتے ان کا واحد حل ایموشنز ہی ہوتے ہیں.
آپ کو پتا ہے آپ کی آنکھوں کی ہنسی ہونٹوں تک آنے میں جو ایک پل کا ہزارواں حصہ لگتا ہے نا وقت کے اس حصے نے مجھے ڈبلیو ایچ ڈیوس کی نظم کا مفہوم سمجھایا تھا.آپ کو مسکراتے ہوئے دیکھتےمجھے خوبصورتیاں لکھناآنے لگی ہیں.
مجھے پتا ہے آپ فلحال میری ان باتوں کو پڑھ سمجھ نہیں سکتیں. مجھے یہ بھی پتا ہے آپ پڑھنا سیکھیں گی تو بیسٹ کڈز لٹریچر مہیا کیا جائے گا آپکو..
پر پیارے جگنو می‍ں تھوڑی سیلف سینڈرڈ ہو رہی ہوں میں چاہتی ہوں آپ حرفوں سے لفظ بنانا سیکھیں تو آنا کے جملے بھی پڑھی‍ں
جو آپ کو بتانا چاہتی ہے کہ آپ کی آنکھوں ک تاثرات دنیا ک سب سے قیمتی تاثرات ہیں.اور جو یہ بتانا چاہتی ہے کہ آپکے ہاتھ کا لمس انرجی دیتا ہے جو یہ بتانا چاہتی ہے کہ آپکی آواز میں زندگی بولتی ہے.
آپکو بتاؤں آپکو ڈائریا ہوگیا تھا..اور اس دوراں ڈائپر سے ریشیز بھی تو جب میں نے آپ کو اٹھایا اور ایز یویل ہوا میں اچھالا تو آپ نے بے ساختہ کہا "نئییں پین" جگنو آپکو پتا ہے؟؟ مجھے درد کا مفہوم سمجھ آیا تھا اس دن.
آپ چھوٹے چھوٹے قدم اٹھاتیں چلتی میرے پیچھے کچن میں آئیں تھیں ایک دن اور شیلف سے نیچے گرے لیمن کو پکڑ کے جب آپ نے کہا بال اور میں نے آپ کو بتایا کہ بال نہیں یہ لیمن ہے..اور آپ نے گردن ایک طرف جھکا کر دہرایا "اییمن" اور لیمن کا سارا سٹرک اس شرارت میں سمٹ آیا تھا اس دن.
جب آپ ضد پکڑ لیتی تھیں کے فریج کھول کے ہی کھڑے رہنا ہے.یا پھر یہ کہ گھر سے باہر ہی رہنا ہے یا پھر یہ ضد کے فون پر کال کر کے پکڑے رکھنا ہے فون
ساکٹس میں انگلیاں گھسانی ہیں اور چاکیلٹ کا کیچڑ بنا کہ لازمی مجھے کھلانا ہے.تو بھی مجھے آپ پر غصہ نہی آتا تھا.آپ پر کسی کو غصہ آ ہی نہی سکتا پیارے جگنو.
اففف میں شائد پورا سال یہیں سمیٹ دوں..پر پھر سہی ابھی اتنا سنیں___ میں جب پوچھتی ہوں نا آنا کا سب سے پارو جگنو کون ہے اور آپ کہتی ہیں ایمی..اور جب میں پوچھتی ہوں سب سے اچھی تتلی کون ہے تو آپ جواب دیتی ہیں ایمی..تو آپ واقعی تتلی لگتی ہیں جگنو جیسی آنکھوں والی تتلی جو اپنے پروں کے رنگوں سے آنا کے تخیل کو رنگین رکھتی ہے اور جو آنا کو نئے پن سے روشناس کراتی ہے.
سو آنا کے سب سے پیارے سب سے اچھے جان کے حصے جگنو تم جیو ہزاروں سال اور فلک کے ستاروں جتنی خوشیاں پاؤ.
ہیپی برتھڈے پیاری ایمی.
#آنا

No comments:

Post a Comment