Pages

Monday 9 April 2018

جگنو کے لیے



خوبصورتی کے سارے استعارے معصومیت کے سارے نام۔ جگنو کے لیے۔
پتا ہے آج میں نے فیلنگ پھپھو کیوں نہیں لگائی کیونکہ آپ کا میرا تعلق ہر زمینی رشتے سے اوپر ہے۔
ممکن ہے یہ بات آپ کو سمجھ نہ آئے کچھ سال لیکن جب سمجھ آئے گی تو مجھے یقین ہے آپ کو اچھا لگے گا پارو جگنو۔آپ آنا کی تتلی ہو۔ جس کے پروں کے رنگ محبت کی کہانیوں میں گھلے ہوئے ہیں اور جس کی مسکراہٹ زندگی کی دھوپ چھاؤں میں دھنک بن کر آنا کے تخیل کو نئے رمز سکھاتی ہے۔
میری خواہش ہے آپ کے چہرے پر پھیلی مسکراہٹ اور اس پر آنکھ کا خوبصورت تاثر اتنا گہرا اتنا مستقل ہو کہ آپ کسی اور تاثر کو یاد نہ کر سکیں۔
کچھ مہینے پہلے جب آپ بیمار ہوئیں تھیں تو میں نے ایک کہانی لکھی تھی جو کبھی کسی کو نہیں پڑھوا سکی۔ اس کا کچھ حصہ یہاں لگاتی ہوں شائد میں اور آپ سمجھ سکیں آنا کے لیے جگنو کتنا پیارا ہے۔

آئیم سوری ایمل۔
میں بالکل اچھی آنا نہیں ہوں۔
کل جب آپ کو انجیکشن لگتے دیکھا تو دل پہ گھونسا پڑنے کا مطلب سمجھ آیا تھا۔
مجھے پتا ہے یہ بہت جذباتی سٹیٹمنٹ ہے۔ پر محبتوں میں عقل و خرد والی سٹیٹمنٹ تو نہیں پاس کی جا سکتی نا۔
مجھے ہمیشہ افسوس رہے گا۔بچھڑتے سمے آپ رو رہی تھیں۔مجھے ہمیشہ برا لگتا رہے گا۔ 
پر ایمی۔۔۔کیا کروں لاکھ دعوے کروں ہوں تو میں بھی اسی دنیا کی باسی نا۔ جگنو۔ آنا بھی۔نمک کی کان میں نمک ہوتی جا رہی ہے میں زندہ رہنے کے گر سیکھتی جا رہی ہوں بے حس ہوگئی ہوں سیلف سینٹرڈ بھی۔
بے حس ہونے کا افسوس نہیں ہے مجھے۔۔دکھ اس بات کا میری بے حسی نے رلایا ہے آپکو۔
جگنو آنا ایموشنل ہو رہی ہے۔ آپ پلیز معاف کر دینا۔۔سوری۔
پر آپ کو تکلیف میں۔دیکھنا آنا کے لیے ممکن نہ تھا۔ سو آنا چلی آئی۔
آپ نے جب فون پر کہا گندی آنا۔۔تو مجھے یقین ہوگیا میں گندی آنا ہوں۔"

مجھے ہمیشہ افسوس رہے گا میں آپ کو سمجھا بھی نہیں پاؤں گی۔
آپ تو بھول چکی ہوں گی لیکن مجھے یاد ہے۔
مجھے ہر وہ لمحہ جب جب آپ روئیں جب جب ہنس کر آپ نے آنکھیں میچیں۔
جب رنگوں کے نام سیکھے۔
"ایلو گوین بلیو اوونج"
جب پھول کو شلاور کہنا سیکھا۔
جب آئش کویم کہنا سیکھا۔
الشلاکا لیکم کہنا سیکھا۔
جواب میں اللہ کا شکر کہنا سیکھا۔
سیڑھیاں اترنا سیکھ کر تالیاں بجوائیں۔
گلی کے بچوں سے دوستی کرنا سیکھی۔
یہاں مجھے افسوس رہے گا ایمو میں ابھی تک آپ کو ہم عمروں سے لڑنا نہیں سیکھا پائی۔
لیکن آپ یقین کریں آپ کا بولا ہوا سیکھا ہوا ہر لفظ آنا کے لیے ایک خاص اور اہم لفظ ہے۔ جو بظاہر کتنا عام کیوں نہ ہو آنا اس پر پہروں سرشار رہ سکتی ہے۔
اور آپ کے آنسو اداسی کا وہ دور ہوتے ہیں جن میں آنا کے سرواییول کے چانسسز کم بہت کم ہوجاتے ہیں۔
اب آپ نے سکول جانا ہے تو آنا کو بھی اچھا لکھنا سیکھنا پڑے گا۔
وگرنہ آپ تو منہ پر کہہ دیں گی۔۔آنا فییری والی سٹوری کیوں نہیں لکھتیں۔
تو آنا کے پیارے سے جگنو۔ آپ خود پری ہو آنا آپ کو پریوں والی کہانی کیسے سنائے۔
سو آج کے لیے اتنا ہی۔
جیتی رہو جیتتی رہو آنا کی پیاری سی تتلی ہمیشہ خوش رہو مسکراتی رہو۔اور جیو ہزاروں سال۔
ہیپی ٹو یو ایمل۔
آنا۔

No comments:

Post a Comment